Klachten
Gebeuren er bij de brigade dingen die u niet prettig vindt? Bent u het ergens niet mee eens? Wij stellen het op prijs als u uw knelpunt aan ons kenbaar maakt, zodat wij kunnen beoordelen of we (samen) aan een oplossing kunnen werken.
Heeft u een klacht, dan is de procedure als volgt:
- U maakt uw klacht kenbaar bij de zwembadleiding. De zwembadleiding is goed herkenbaar in het bad aanwezig. U kunt ook mailen naar administratie@nzrb.nl
- De zwembadleiding zal met u bespreken:
- Wat uw klacht precies behelst
- Welke actie er wordt genomen
- Op welke termijn dit wordt gedaan
- Op welk moment er wordt bezien of het gewenste resultaat is bereikt
- De besproken acties worden uitgevoerd
- Na de vastgestelde periode wordt er gekeken of de acties zijn uitgevoerd en tot het gewenste resultaat hebben geleid.
- Indien de acties niet tot het gewenste resultaat hebben geleid, kunnen de partijen het geschil aan de voorzitter van de vereniging voorleggen. Die neemt, in overleg met het bestuur een besluit over de afhandeling van de klacht.
Wanneer u er met de leden van de vereniging niet uitkomt, of u wilt zich direct wenden tot een onafhankelijk persoon, dan kunt u contact zoeken met de vertrouwenscontactpersoon van Reddingsbrigade Nederland.
Reddingsbrigade Nederland biedt ook de mogelijkheid om in contact te komen met Centrum Veilige Sport Nederland van het NOC*NSF.
Voor meer informatie bekijk de website via deze link.